quota

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Thu Jul 8 15:44:49 CEST 1999

Zdravim,

Mam tu par problemov s quotou:

1. Dal som quotu na /var a niekedy je subor s postou aj tak vacsi ako
nastavena quota (napr. quota 1000 a subor ma velkost cez 7000). Je to
tym, ze sendmail bezi pod superuzivatelom? Ale preco sa nestane vzdy,
niekedy napriklad je posta seknuta niekde uprostred (a nasleduju problemy
s poskodenym mailboxom).

2. Ked uzivatel nejako (tiez neviem ako) prekroci quotu na /home, zostava
jeho shell (tcsh) visiet v procesoch a nehorazne sa zvysuje load
(naposledy rekord 9 - pricom normalne nevystupi nad 1).

Vie niekto ako tomu zabranit? Uz zacinam pochybovat, aky zmysel ma vobec
quota, ked je s nou viac problemov ako bez nej :(

				dakujem za pripadne odpovede

						Ladislav Kostal