quota

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Fri Jul 9 09:05:08 CEST 1999

> Mam tu par problemov s quotou:
>
> 1. Dal som quotu na /var a niekedy je subor s postou aj tak vacsi ako
> nastavena quota (napr. quota 1000 a subor ma velkost cez 7000). Je to
> tym, ze sendmail bezi pod superuzivatelom? Ale preco sa nestane vzdy,
> niekedy napriklad je posta seknuta niekde uprostred (a nasleduju problemy
> s poskodenym mailboxom).

mas soft quotu a hard quotu. soft quota sa prekrocit da jednorazovo, hard
uz nie. preco si nenastavis velkost prijimanej(odosielanej) spravy ?
vyhnes sa problemom s quotou

> 2. Ked uzivatel nejako (tiez neviem ako) prekroci quotu na /home, zostava
> jeho shell (tcsh) visiet v procesoch a nehorazne sa zvysuje load
> (naposledy rekord 9 - pricom normalne nevystupi nad 1).

mozne problemy so soft a hard quotou. ale skor by som povedal, ze chyba je
v tej quote.

> Vie niekto ako tomu zabranit? Uz zacinam pochybovat, aky zmysel ma vobec
> quota, ked je s nou viac problemov ako bez nej :(

este hladat alebo skusit zmenit(prekompilovat, najst novsiu) quotu.
pripadne zmenit system.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/