/etc/exports ?

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Jul 15 17:16:47 CEST 1999

Libor Kral wrote (1999/07/08):
> /usr	-alldirs ip_pocitace # bad exports list line /usr -alldirs ...
> /usr	-maproot=0 -alldirs ip_pocitace # bad exports list line /usr -maproot
> Potreboval bych aby fungoval -alldirs a aby bylo mozne na disky zapisovat.
> System: FreeBSD 3.2, /usr -jeden filesystem.

Jelikoz jsem si s NFS prave trochu hral, tak jsem se mrknul i na -alldirs.
A splnujete vubec podminku

... specify the pathname of the ROOT of the filesystem
followed by the -alldirs flag...

? Tj. aby byl /usr exportovatelny s -alldirs, musi to byt koren filesystemu.
Cesty uvnitr filesystemu nejsou dovolene. Zkousel jsem

/ -maproot=0 -alldirs

a fungovalo jak mapovani cehokoli, tak i zapis.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science