FreeBSD 3.1

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Tue Mar 9 11:49:42 CET 1999

On Tue, 9 Mar 1999, Guzma Vladimir wrote:

> No problem s packages by som nevidel .. oni totiz ani v tej orginalne
> distribucii niesu na jednom CD(aspon v 2.6)
> tiez tam boli na dvoch a jaksi niektore baliky potrebovali nieco z ineho
> CD(ghostscript napr.) Inak snad by to slo trocha zlepsit vynechanim
> lokalizacii pre japoncinu, cinstinu, nemcinu ...
> dtto pre porty ...
> Ak by to teda bolo mozne co by to stalo? staci poslat obratom ciste CD???

Najjednoduchsie by bolo zohnat original a prepalit, ale to asi nie je
"ciste". Distfiles pre porty maju celkovo okolo 2,5 GB, packages nemam
stiahnute, lebo pouzivam iba porty. V tych distfiloch je pravdaze viac
verzii z vacsiny programov plus vselijake tie narodno-lokalizacne.

Mam tu este 2 ciste CD, takze to bude uplne zadara.
Len mi presne napiste, ktore porty (pripadne packages) tam chcete - potom
by sa to vmestilo aj na 1 CD.
					Ladislav Kostal

(Ak by sa to dalo s tym originalom, bolo by to super, ma ho vobec niekto ?)