FreeBSD 3.1

Guzma Vladimir guzma at hron.fei.tuke.sk
Tue Mar 9 13:56:43 CET 1999

> On Tue, 9 Mar 1999, Guzma Vladimir wrote:
>

> Najjednoduchsie by bolo zohnat original a prepalit, ale to asi nie je
> "ciste". Distfiles pre porty maju celkovo okolo 2,5 GB, packages nemam
> stiahnute, lebo pouzivam iba porty. V tych distfiloch je pravdaze viac
> verzii z vacsiny programov plus vselijake tie narodno-lokalizacne.
>
> Mam tu este 2 ciste CD, takze to bude uplne zadara.
> Len mi presne napiste, ktore porty (pripadne packages) tam chcete - potom
> by sa to vmestilo aj na 1 CD.
> 					Ladislav Kostal

> [...]
Hmm no porty by som potreboval asi vsetky, okrem tych lockalizacii(vietnam
...)a dtto v packages(nieje nutne, porty by mohli stacit, len ta instalacia
by trvala asi trocha dlhsie:), ale nieje nutne tam asi dat tie postarsie
verzie(myslim ze ghostscript tam ma verzii asi tak 5), takisto nejake veci
co tam boli pre plan9 a tak (aspon v packages to byvalo). Neviem ale ci sa
to na tie dve CD vojde ...

Vlado Guzma

P.S.
Pripajam sa k tej otazke o orginaly, nedoslo to este do ciech?? pripadne
neni zverejneni nejaky miror tych CD???