FreeBSD 3.1

Guzma Vladimir guzma at hron.fei.tuke.sk
Tue Mar 9 10:45:51 CET 1999

> Bohuzial, original od Walnut Creek nemam k dispozicii ... a neviem, ako by
> ste riesili tie packages, minule s tym boli tusim problemy na
> freebsd-questions, ked instalovana aplikacia pozadovala nieco, co bolo na
> druhom CD. Este skusim zistit, kolko maju porty pre 3.1.
>
> 					Ladislav Kostal

No problem s packages by som nevidel .. oni totiz ani v tej orginalne
distribucii niesu na jednom CD(aspon v 2.6)
tiez tam boli na dvoch a jaksi niektore baliky potrebovali nieco z ineho
CD(ghostscript napr.) Inak snad by to slo trocha zlepsit vynechanim
lokalizacii pre japoncinu, cinstinu, nemcinu ...
dtto pre porty ...
Ak by to teda bolo mozne co by to stalo? staci poslat obratom ciste CD???

					Vlado Guzma
					guzma at fei.tuke.sk