Samba

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Wed Sep 9 09:04:28 CEST 1998

Zdravim,

Vcera som instaloval sambu 1.9.18p10 a robi mi to toto:
Ked sa pokusam z win95 clienta browsovat zdroje na Sambovom serveri, ktore
su inak volne pristupne, vyhodi mi okno, kde pyta heslo pre \\SERVER\IPC$.
Nieco som sa docital v dokumentacii, ze treba mat spravne skonfigurovany
guest account a ze windowsy nevedia dobre pracovat s heslami v niektorych
verziach a podobne ale nikde blizsi navod ako to odstranit. S
predchadzajucimi verziami Samby nebol problem, ze by bo verzii Win? (je
OSR2) Security level je teraz "share", s tym to ako tak funguje, ked bol
"user", robilo to vyssie uvedene veci. Stretol sa s tym niekto ?

						lk