Samba

Peter Ciger peter at gymmt.sk
Wed Sep 9 09:22:43 CEST 1998

> Zdravim,
>
> Vcera som instaloval sambu 1.9.18p10 a robi mi to toto:
> Ked sa pokusam z win95 clienta browsovat zdroje na Sambovom serveri, ktore
> su inak volne pristupne, vyhodi mi okno, kde pyta heslo pre \\SERVER\IPC$.
> Nieco som sa docital v dokumentacii, ze treba mat spravne skonfigurovany
> guest account a ze windowsy nevedia dobre pracovat s heslami v niektorych
> verziach a podobne ale nikde blizsi navod ako to odstranit. S
> predchadzajucimi verziami Samby nebol problem, ze by bo verzii Win? (je
> [...]

 Caf...

No to mas aspon to....

 Ale mne vobec masinu so sambou v Okolnych pocitacoch nevidno....ak ju xcem
dat ..musim dat natvrdo "Hladat pocitac" a az potom nieco najde...asi tak..

Inac..s tym tvojim problemom som sa vobec nestretol...najma preto, ze
nemame guest account..;-)) Skus to tuna pri studentoch nexat nieco
volne..;-))

      Inac..ak mas nejaky napad..kde by sa nieco dalo opravit, aby sa mi
masina zobrazila v okolnych pocitacoch...tak rad si ho vypocujem...

                                   tnx..

                                                             Kyle