spam ??

Miroslav Kes mira at rockwell.cz
Tue Sep 8 18:55:55 CEST 1998

Jiri Calda wrote:

> Kdyz tam neni IP, tak nepujde ani Samba (tedy, nevim jak ji mas
> naistalovanou). Jinak, malo informaci. Jak to vypada?
>
> ----net1 --- FreeBSD-------NOVELL------net2--
> na obou sitich jedes co za protokoly? Jede ti Samba na net1?
> Nejde udelat ten router na FreeBSD? Doporucuji jako lepsi reseni. Novel
> neni nejlepsi router. Odpadnou ti vsechny problemy...

Pokud jde neco udelat na FreeBSD a neni jiny zretele hodny duvod proc to
nedelat neni treba se dlouho rozmyslet!
Hlavne jsem ale chtel poznamenat neco k te Sambe. To, ze masiny, na
kterych bezi Samba nejsou videt v jinem subnetu nez tam, kde jsou je
znama vec. Je to dano primo tim jak Microshit navrhl SMB protokol. Da se
to obejit tim, ze i do toho druheho segmentu das masinu se Sambou, ktera
slouzi pouze k tomu aby komunikovala s tou "hlavni" masinou a
zviditelnovala ji ve "svem" segmentu. Podrobnosti lze nalezt na web
serveru Samby, nebo v te knizce, kterou tam inzeruji (je dost dobra).
Bohuzel jsem ji zrovna ted pujcil a z hlavy si detaily nepamatuji
(urcite bych kecal).

Mira

|                     Miroslav Kes                        |
| Rockwell Automation Ltd.   | tel.:   (+420) 2 2425 6913 |
| Research Center Prague     | fax:    (+420) 2 250467    |
| Americka 22                | e-mail: mira at rockwell.cz   |
| 120 00 Praha 2 - Vinohrady |                            |
| Czech Republic             |                            |