spam ??

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Sep 8 17:15:49 CEST 1998

AHoj,

On Tue, 8 Sep 1998, Stepan Chladek wrote:

> no jo ... takhle presne to mam ... normalne to funguje ale ...
> tim Novellem rozdeluju sit na dva segmenty ... na jednom z nich je
> FreeBSD ... bude mi fungovat BootP (DHCP) i na tom druhym segmentu
> kde se FreeBSD nenachazi ???

Jasne. Musis si pustit bootpgw.nlm a je po problemu.

> a taky na FreeBSD mi jede Samba ale z toho druhyho segmentu neni
> videt .. taky nevim proc ...

Kdyz tam neni IP, tak nepujde ani Samba (tedy, nevim jak ji mas
naistalovanou). Jinak, malo informaci. Jak to vypada?

----net1 --- FreeBSD-------NOVELL------net2--
na obou sitich jedes co za protokoly? Jede ti Samba na net1?
Nejde udelat ten router na FreeBSD? Doporucuji jako lepsi reseni. Novel
neni nejlepsi router. Odpadnou ti vsechny problemy...

						Jirka