spam ??

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Tue Sep 8 16:49:00 CEST 1998

> AHoj,

> Presne, nicmene rada existuje.
> V autoexec.ncf:
>
> load tcpip forward=yes
>
> No a pak uz jen naloudujes IP na karty:
> bind ip to backbone addr=195.113.19.218 mask=255.255.255.0 gate=195.113.19.222
>
> Ten posledni option je jako def. gateway. Bacha, novel nesnasi nulove
> subnety!!.
>
> 							Jirka

no jo ... takhle presne to mam ... normalne to funguje ale ...
tim Novellem rozdeluju sit na dva segmenty ... na jednom z nich je
FreeBSD ... bude mi fungovat BootP (DHCP) i na tom druhym segmentu
kde se FreeBSD nenachazi ???
a taky na FreeBSD mi jede Samba ale z toho druhyho segmentu neni
videt .. taky nevim proc ...

sorry ze tady s tim otravuju ale zda se mi to tu takovy fundovany na
vetsinu sitovejch problemu :-))

							Snappy