spam ??

Martin Machacek martin at eunet.cz
Wed Sep 9 08:42:37 CEST 1998

On 08-Sep-98 Miroslav Kes wrote:
> Hlavne jsem ale chtel poznamenat neco k te Sambe. To, ze masiny, na
> kterych bezi Samba nejsou videt v jinem subnetu nez tam, kde jsou je
> znama vec. Je to dano primo tim jak Microshit navrhl SMB protokol.

To je v podstate pravda ...

> Da se to obejit tim, ze i do toho druheho segmentu das masinu se Sambou, ktera
> slouzi pouze k tomu aby komunikovala s tou "hlavni" masinou a
> zviditelnovala ji ve "svem" segmentu.

Ta "druha masina" nemusi byt nutne samba (i kdyz to je jiste nejlepsi reseni),
ale mohou to byt treba NTecka. Aby to ale cele fungovalo je potreba, aby byly
spravne zkonfigurovane vsechny stanice v siti (tedy i priblble Winbloz vsech
typu).

> Podrobnosti lze nalezt na web
> serveru Samby, nebo v te knizce, kterou tam inzeruji (je dost dobra).

A nebo to je cele taky popsane v dokumentu BROWSING.TXT, ktery je se sambou
distribuovany (defaultne se instaluje do /usr/local/share/doc/samba/).

        Martin

---
[PGP KeyID 00F9E4BD]