cvsup.cz.freebsd.org: Ready!

Martin Machacek martin at eunet.cz
Fri Sep 4 12:19:49 CEST 1998

On 04-Sep-98 Tomas TPS Ulej wrote:
> Velmi rad by som wu-ftpd dal aj u seba. Zial doteraz som nenasiel nejaky
> dobry navod ako na virtualne ftp servre pod wu-ftpd. Masina na ktorej ide
> ftp.freebsd.sk totiz hostuje 5 ftp domen. Mate niekto nejaky napad ako to
> nastavit? Separatne adresarove struktury, separatny motd, ftp anonymous user
> atd.?

No, ne ze bych to zkousel, ale mohlo by to jit pomoci zkonfigurovani nekolik IP
aliasu na prislusnem interfacu (interface tedy bude mit nekolik IP adres) a
pouzitim 'inetd -a <IP_ADRESA> <CONFIG_FILE>'. Tedy pro kazdou zkonfigurovanou
adresu se bude spoustet vlastni inetd s vlastni konfiguraci. No, a dal uz by to
melo byt snadny - tedy kazdy inetd bude poustet wu_ftpd chrootovany do jineho
stromu. Jak rikam, s wu_ftpd a inetd jsem to nezkousel, ale provozujeme
neco podobneho se sshd. Tedy stroji bezi nekolik sshd, kazdy ve svem
chrootovanem stromu a kazdy nabindovany na jinou adresu.

Pokud bys to nahodou zkusil a ono to opravdu fungovalo, tak by me docela
zajimaly detaily.

        Martin Machacek

---
[Internet CZ, Zirovnicka 6/3133, 106 00 Prague 10, Czech Republic]
[phone: +420 2 71760337 fax: +420 2 24245125]
[PGP KeyID 00F9E4BD]