cvsup.cz.freebsd.org: Ready!

Tomas TPS Ulej lists at tps.sk
Fri Sep 4 11:55:48 CEST 1998

> Mne osobne by stacilo i jednou za den (stejne mam malokdy cas, abych se v tom
> rejpal).

cvsup.freebsd.org sa oficialne naplna okolo 20:00-02:00 stredoeuropskeho
casu. Z totoho by vyplyvalo, ze staci raz denne. Kazdopadne ja
(cvsup.freebsd.sk) ho stahujem dvakrat denne a najdu sa zmeny aj medzi
jednotlivymi dvomi konektami cez jeden den. Osobne si mysli, ze 3x denne je
dost casto ')

Velmi rad by som wu-ftpd dal aj u seba. Zial doteraz som nenasiel nejaky
dobry navod ako na virtualne ftp servre pod wu-ftpd. Masina na ktorej ide
ftp.freebsd.sk totiz hostuje 5 ftp domen. Mate niekto nejaky napad ako to
nastavit? Separatne adresarove struktury, separatny motd, ftp anonymous user
atd.?

--
Tomas 'TPS' Ulej
tps at internet.sk, tu36-ripe