cvsup.cz.freebsd.org: Ready!

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Sep 4 15:28:21 CEST 1998

> cvsup.freebsd.org sa oficialne naplna okolo 20:00-02:00 stredoeuropskeho
> casu. Z totoho by vyplyvalo, ze staci raz denne. Kazdopadne ja
> (cvsup.freebsd.sk) ho stahujem dvakrat denne a najdu sa zmeny aj medzi
> jednotlivymi dvomi konektami cez jeden den. Osobne si mysli, ze 3x denne je
> dost casto ')

Informace o tom, jak ktery server cvsupuje jsou nekde dostupne?

Prave jsem se dival do logu: Uspesne se nejake soubory updatovaly v
3:00, 6:00 a 15:00. Takze spis mam pocit, ze se na cvsup.freebsd.org
aktualizuje maximalne za dve hodiny.

Uz si take myslim, ze prilis casto updatovat smysl nema. Ale vzhledem
k nejistemu spojeni a ke kratke dobe aktualizace kompletniho CVSup stromu
(takhle kratkou jsem fakt necekal) si myslim, ze castejsi pokusy o updaty
smysl ma.