CAM, CD, mp3 ...

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Wed Jul 29 11:08:24 CEST 1998

Zdravim,

Najprv podakovanie panovi Miroslavovi Kesovi za to, ze ma upozornil na CAM
- ja som to tam predtym videl, ale myslel som si, ze to je o inom a nechal
som to tak. Vdaka tejto novej implementacii SCSI mi zacala chodit
napalovacka TEAC CD R55S.

Este by som potreboval vediet, ako updatnut src cez cvsup k urcitemu
datumu - to aby som mohol pouzit posledne CAM patche, ktore su ku dnu
16.7.1998 02:00 PDT (inac co je to za cas ? myslim zonu ...)
ked som zadal:

tag=.
date=98.07.16.02.00

tak mi to stahuje k 21.junu - neviem preco ... ako to treba nastavit ?

Este nieco na okraj k mp3:
Na CDROM TEAC CD 532S mi chodi grabovanie (ripovanie) priemerne 18-19x po
preflashovani firmware; software je Tosha pod FreeBSD - trochu som ho
upravil, aby vyrabal rovno wavy. Preflashovat sa daju aj ine typy od
tejto firmy. Pod win to vytiahlo max 10x. s windac32. Este nejaky
rychlejsi encoder mp3 chyba ...
						lk