CAM, CD, mp3 ...

Miroslav Kes mira at rockwell.cz
Wed Jul 29 12:27:32 CEST 1998

Ladislav Kostal wrote:

> Zdravim,
>
> Najprv podakovanie panovi Miroslavovi Kesovi za to, ze ma upozornil na CAM
> - ja som to tam predtym videl, ale myslel som si, ze to je o inom a nechal
> som to tak. Vdaka tejto novej implementacii SCSI mi zacala chodit
> napalovacka TEAC CD R55S.
>
> Este by som potreboval vediet, ako updatnut src cez cvsup k urcitemu
> datumu - to aby som mohol pouzit posledne CAM patche, ktore su ku dnu
> 16.7.1998 02:00 PDT (inac co je to za cas ? myslim zonu ...)
> ked som zadal:
>
> tag=.
> [...]

Ten upgrade, ktery jsem musel udelat pro to, abych mohl pouzit CAM byla
moje prvni zkusenost s CVSUP. Pouzil jsem tedy jeden z prikladu
nainstalovanych spolu s CVSUP (instaloval jsem z packages). Prikady
souboru jsou v /usr/share/examples/cvsup . Pouzil jsem ten
stable-supfile a pridal pozadovany date.
Ja tady vidim dva rozdily oproti te moji konfiguraci:

tag=RELENG_2_2
date=98.07.12.00.00.00

v man cvsup je format pro date:

date=[cc]yy.mm.dd.hh.mm.ss

tedy celkem 6(7) cisel oddelenych teckami a pokud si pamatuji cvsup mi
nadaval kdyz jsem jich v tom formatu mel mene.

To je tak co me na prvni pohled napadlo.

Mira

|                     Miroslav Kes                        |
| Rockwell Automation Ltd.   | tel.:   (+420) 2 2425 6913 |
| Research Center Prague     | fax:    (+420) 2 250467    |
| Americka 22                | e-mail: mira at rockwell.cz   |
| 120 00 Praha 2 - Vinohrady |                            |
| Czech Republic             |                            |