2.2.7 RELEASE

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Fri Jul 24 15:43:56 CEST 1998

AHoj,

On Fri, 24 Jul 1998, Cejka Rudolf wrote:

> Nejaky squid tu bezi na -CURRENT. Zda se v pohode.

1. Podporuje CURRENT IPFILTER?
2. Ktery squid to je?

> Na zaklade remote informaci: Disk okolo 6 GB, RAM 128 MB.

Mam mensi disk (1G) RAM je stejna. Ten disk se stejne nedokazal zaplnit
na vic, jak 25%

> Ted rano ma squid RES = 15 MB, pri prazdninovem provozu jsem nahodne
> videl RES = 50 MB. Normalka je okolo RES = 80 MB.

No, i kdyz mu nastavim maz na 8 MB tak ulitne na 32. Pak ovsem zdechne.

> Takova hloupa otazka: Pod jakymi ulimity je squid spousten?

Vse unlimitit. Ono to umre na tom, ze sam nezvladne. Usuzuji z toho, ze
naroky na pamet pak uz nerostou, ale squid postupne sezere celej
procesor, takze pak nezbude, nez vypnout. Ani nic nerekne. Vsechny
parametry jadra jsou na "maximu".

						Jirka