2.2.7 RELEASE

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Jul 24 08:22:01 CEST 1998

> Mam tu otazku. Provozujete nekdo transparentni proxy na FreeBSD? Ne, ze
> by mi nesla nakonfigurovat, ale nejak nestiha. Pravda, davam ji dost
> zahul (min. 120 lidi, kteri delaji => moc konexi) a chtel bych po ni i vic.
> Dle meho nazoru umira
> nejcasteji squid, ktery si tak do 14MB pameti klidne zije, pak uleti na
> 30MB a to uz nezvladne ukocirovat. Verze squidu, ktera jede vic na disk
> a malo na pamet umre o neco pozdeji (misto po 15 min tak do 3 hodin).
> Ono tech spojeni je tam opravdu extreme.

Nejaky squid tu bezi na -CURRENT. Zda se v pohode.

Na zaklade remote informaci: Disk okolo 6 GB, RAM 128 MB.
Ted rano ma squid RES = 15 MB, pri prazdninovem provozu jsem nahodne
videl RES = 50 MB. Normalka je okolo RES = 80 MB.

Takova hloupa otazka: Pod jakymi ulimity je squid spousten?

Kdo vi, jak zjistim hezky zpracovane statistiky provozu squidu? Nejak je
nevidim.