2.2.7 RELEASE

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Jul 27 16:09:18 CEST 1998

> 1. Podporuje CURRENT IPFILTER?
> 2. Ktery squid to je?

Ja to nezkousel, ale tohle je vyrez z LINTu:

options         IPFIREWALL              #firewall
options         IPFIREWALL_VERBOSE      #print information about
                                        # dropped packets
options         IPFIREWALL_FORWARD      #enable xparent proxy support
options         "IPFIREWALL_VERBOSE_LIMIT=100" #limit verbosity
options         IPFIREWALL_DEFAULT_TO_ACCEPT #allow everything by default
options         IPDIVERT                #divert sockets
options         IPFILTER                #kernel ipfilter support
options         IPFILTER_LOG            #ipfilter logging
#options        IPFILTER_LKM            #kernel support for ip_fil.o LKM

Verze 1.2.beta23.

> No, i kdyz mu nastavim maz na 8 MB tak ulitne na 32. Pak ovsem zdechne.

Myslim, ze mez tu je ted nastavena na 32 MB. A take leta ponekud vyse.

> Vse unlimitit. Ono to umre na tom, ze sam nezvladne. Usuzuji z toho, ze
> naroky na pamet pak uz nerostou, ale squid postupne sezere celej
> procesor, takze pak nezbude, nez vypnout. Ani nic nerekne. Vsechny
> parametry jadra jsou na "maximu".

Tak bych zkusil na nejake rezervovane konzole se prihlasit jako
root, napsat "rtprio 0 -$$" (pro bash: $$ = cislo procesu shellu)
a az squid zase bude vyuzivat cely procesor, bud ho vykillovat nebo
se podivat, co provadi za paseku.