novy server

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Tue Jul 21 18:03:04 CEST 1998

Zdravim,

Prave ideme u nas vo vypoctovom kupovat novy server (pravdaze FreeBSD :).
Problem je vybrat do neho dobre komponenty. Chcel som tam SCSI Wide disk,
ale potom som sa dozvedel, ze tam zas nezapojim SCSI Fast CDROM, jedine ze
by som mal taky radic co podporuje obidve normy. Nevie niekto o nejakej
CDROM, ktora je Wide ? Alebo co by ste odporucali ? Aky radic ?
Rozmyslal som na diskom IBM SCSI nejakych 4.3 GB, kartou Matrox Millenium
4 MB. Neviem sa rozhodnut aku zakladnu dosku (teda chipset je jasny - BX,
ale znacka nie). Ake mate skusnosti s Intelom a Asusom ?
Ma nejaky vplyv na podporu SCSI vo FreeBSD to, ci je radic Ultra2 (ten
novy od adaptecu) alebo SCSI-3 ?
Bol by som rad, keby ste mi pomohli navrhnut zostavu co najlepsie
podporovanu vo FreeBD. (financii nie je vela, tak to velmi neprezente :)

						lk