Tlac cez TCP/IP a pocitanie stran

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Tue Jul 21 16:21:31 CEST 1998

Zdravim,

Zaujimalo by ma, ci niekto pouziva %subj%. Mame tlaciaren Lexmark Optra R+
a je pripojena na siet TCP/IP. Tlac som ako-tak rozbehol cez sambu, ale
robi mi to problemy - ak je nejaky vacsi font vo wordovskom dokumente,
nevytlaci niektore pismena alebo aj ked je maly nejak cudne poodsadzuje
text. Obrazky z Photoshopu netlaci pre istotu vobec. Neviem ci to suvisi s
tym, ako je pripojena. Tlaciaren samotna ma 4 MB RAM.

Teraz k problemu c.2: Ako dosiahnut uctovanie tlace. Podarilo sa mi
logovat(cez Sambu)  odkial sa tlaci (IP adresa) a ked idu postscriptove
strany, tak aj ich pocet. Ale ked ide PJL ci PCL, tak smola. V handbooku
bolo napisane, ze vacsina PS tlaciarni si uchovava pocet vytlacenych stran
a ze sa to da od nej ziskat - len nenapisali ako ... (manualy k tlaciarni
su o nicom).

Ak to ma niekto vyriesene, prosim nech sa ozve, dost by nam to tu
pomohlo. Alebo ked mate nejake napady, preco sa to takto sprava ...

						lk