na 50 %

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Sat May 30 17:44:52 CEST 1998

Zdravim,

On Sat, 30 May 1998, Cejka Rudolf wrote:

> Hmm, zajimave cteni, ale chtelo by to trochu vice faktu.
>
> HW:
> 	Disk jednou zakopl a od te doby zase jede?
> 	System je nainstalovan na vice discich, pricemz ten, ktery zakopl,
> 	    neni tak podstatny?
> 	Jaka to byla chyba - je znicen cely disk nebo jen nejaka jeho cast?
>
> SW:
> 	Vidite nejake zmeny v souborovem systemu? Zmizele adresare,
> 	    soubory...
> 	Co znamena "zadna aplikace"? Pokud system castecne jede, tak nejake
> 	    aplikace spustitelne jsou.
> [...]

To neni spatne. Nicmene bych pouzvazoval, jakou mate a jestli neni
nejaka novejsi. A pak bych na ni klidne udelal plny upgrade. Nic to
neporusi (pokud si zazalohujete /etc) a je tam vse nove. Delam to na
strojich uz uplne normalne za behu. Proste si nakopiruji patricne
adresare na stroj (vetsinou staci bin, man a des, k tomu si stahnu z jiz
upgradnuteho stroje /stand) a pak jen dam install.. Pka vratim potrebne
soubory do etc, nahraju novy kernel a rebootnu. To se da zvladnout na
dalku a na jeden reboot. Vychzim ovsem z predpokladu, ze FS je v
poradku.

						Jirka