na 50 %

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Sat May 30 15:35:54 CEST 1998

> Po HW chybe na disku mi odeslo cosi, co ve vysledku znamena, ze stroj
> jede, ale nespustim na nem zadnou aplikaci (pine, joe, sysinstall, ...)
> Jelikoz je to mailserver pro > 80 uzivatelu, nechce se mi to reinstalovat.
> Pokud by slo jenom dokopirovat soubory (treba z jineho stroje), byl bych
> :-)))))

Hmm, zajimave cteni, ale chtelo by to trochu vice faktu.

HW:
	Disk jednou zakopl a od te doby zase jede?
	System je nainstalovan na vice discich, pricemz ten, ktery zakopl,
	    neni tak podstatny?
	Jaka to byla chyba - je znicen cely disk nebo jen nejaka jeho cast?

SW:
	Vidite nejake zmeny v souborovem systemu? Zmizele adresare,
	    soubory...
	Co znamena "zadna aplikace"? Pokud system castecne jede, tak nejake
	    aplikace spustitelne jsou.
	Muzete se prihlasit? Pokud ano, nektere aplikace musi byt stale
	    spustitelne.
	Co znamena "nespustim"? Vypise se nejaka chybova zprava? Vyskytuji
	    se dane spustitelne soubory vubec jeste na disku? (Funguje
	    treba jeste prikaz "ldd /stand/sysinstall"?)
	Vypisuje system pri rebootovani nejake chybove zpravy?
	Jakou verzi provozujete?

Atd. atd. Coz takhle se trochu rozpovidat?

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic