na 50 %

hippo hippo at hippoware.cz
Fri May 29 22:28:00 CEST 1998

Pekny patecni vecer vsem, kteri misto zabavy sedi u stroju,

rad prijmu jakoukoliv radu ohledne meho problemu a predem se omlouvam, ze
takovouto neprinosnou blbosti zatezuju vase schranky.
Po HW chybe na disku mi odeslo cosi, co ve vysledku znamena, ze stroj
jede, ale nespustim na nem zadnou aplikaci (pine, joe, sysinstall, ...)
Jelikoz je to mailserver pro > 80 uzivatelu, nechce se mi to reinstalovat.
Pokud by slo jenom dokopirovat soubory (treba z jineho stroje), byl bych
:-)))))

Diky za rady

Josef Steiger
e-mail: hippo at hippoware.cz