fonty

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Mon Jun 1 18:16:06 CEST 1998

Bylo tu o fontech uz moc napsano, ale bohuzel jsem se dostal do hloupe
situace.
Koupil jsem novou tiskarnu a ta mi hlasi ze nemam nainstalovany font
helvetica bold. Problem je v tom, ze jsem ghostscriptu prepsal zakladni
fonty ceskymi a pravdepodobne tento font v sade neni.
Pomohla by mi informace o tom, kde se da nastavit font, ktery se tiskne
kdyz tisknu trebas z pine.
A vubec by bylo krasne, kdyby nekdo proste udelal balik, ve kterem budou
ceske fonty jak pro xwindows, tak pro tiskarnu i s popisem ktery font se
kde nastavuje aby to psalo a tisklo cesky ;)

Naprosto nepochybuji o sve nenarocnosti ;)
Ondra

     Ondra Koutek                     andilek at sh.cvut.cz