cslatex2

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Thu May 28 12:16:43 CEST 1998

>    Ja zase taky nijak moc zkuseny uzivatel nejsem... akorat jsem v
> latexu nabusil svoji diplomku....

Ja taky ne. Akorat uz sest let do TeXu strkam dalsi a dalsi zdrojove texty
a stale si rikam, ze priste uz ta TeXovska makra musim napsat bez chyb a
rychle a stejne u kazdeho makra stravim minimalne pul dne...

>   Instalujte podle souboru README.web2c, ktery prikladam jako
> attachment... nevim, u ktere instalace texu jsem jej nasel, ale
> dodrzuje-li se doslovne, funguje to.

Byl dost stary (sice 7.0, ale odkazoval na historicke lib-soubory).
Nektere veci uz nemusi platit. Nove informacni soubory
jsou:	ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/README.web2c-7.0 a
	ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/README.web2c-7.2
A cela instalace se prekvapive nachazi v adresari
	ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix

Sam nevim, co je lepsi. Zkousel jsem sice 7.2, ale nadseny jsem z ni nebyl.
Obsahuje spoustu veci, ktere nepotrebuji (a hledat prepinace pro jejich
vypnuti nebo neco mazat - diky, nechci, nemam cas). A neprisel jsem
na zadne vyznamne novinky (nepouzitelne xdvi zustalo napriklad stejne :-().

Takze ja pouzivam 7.0. A vsechny prikazy, ktere jsem pro tuto instalaci
podle souboru README.web2c-7.0 od pana Olsaka potreboval, jsou obsazeny
v souborech admin/user.zip na me WWW. Staci vyrezat potrebne, zrusit tecky
a instalacni davka je na svete (a nebo existuje maly perl-script, ktery
vse automaticky udela za uzivatele :-)).

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic