cslatexZ

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Wed May 27 15:46:53 CEST 1998

On Wed, 27 May 1998, Ondra Koutek wrote:

> Mozna ze by nas, mene znale uzivatele mohlo zajimat, kde se povaluje
> nejaka aktualni verze cstexu. ja instaloval osobne tu z CVUT, ale ta je
> staricka.

   Ja zase taky nijak moc zkuseny uzivatel nejsem... akorat jsem v
latexu nabusil svoji diplomku....

   Pri instalaci texu jsem resil ruzne problemy, hruby navod je
takovyto:

Odinstalujte veskere predchozi texovske veci, vsechny texovske FreeBSD
package pryc, vcetne xdvi, a i ostatnich veci, ktere instaluji vlastni
MakeTexPK

  Instalujte podle souboru README.web2c, ktery prikladam jako
attachment... nevim, u ktere instalace texu jsem jej nasel, ale
dodrzuje-li se doslovne, funguje to.

  P.S.: Nevim, odkud z cvut jsi to instaloval, tohle je z math.feld.cvut

				Cau Vlada