xdm a 16bpp

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Fri May 22 11:39:10 CEST 1998

On Fri, 22 May 1998, Ladislav Kostal wrote:

> Zdravim,
>
> Dakujem vsetkym za rady, uz to funguje :)
> Ale zas iny problem, ktory nastal az ked som zacal pouzivat xdm :(
> - ked si spustim xterm, neviem skade berie premennu path, lebo je v nej
>   nieco ine nez tam mam (menej) ?

  Jo. To je presne ten duvod, proc Alex zavrhl xdm.

Ale da se to vyresit. Problem je, ze behem prihlasovani a spousteni
zadny shell neprovedl tve startup fily. Chce to nekam pridat spravny
parametr, aby se shell spoustel jako login.

   Treba se to da resit tak, ze prvni radku souboru
/usr/X11R6/lib/X11/xdm/Xsession zmenis na

#!/bin/bash -login

  Protoze bash zna parametr -login. A tento startup file provede stejne
jako puvodni shell.

  Ted koukam, ze mam jeste taky pro jistotu v .xsession a jeste v jednom
z nej volanem skriptu ". /etc/profile ; . ~/.profile"

  A vysledne mam veci v LD_LIBRARY_PATH 4x ...

takze zrejme staci jen jedno, nevim, proc jsem si svoji konfiguraci
takhle zasvinil....

        No, moznosti mas spoustu. Musi se ti to proste nekde provest...
a pokud mozno tak, aby v prostredi, z nejz spoustis window-manager, byly
nastaveny vsechny promenne spravne... protoze z nej budes poustet kdeco
dalsiho.

			Cau Vlada