xdm a 16bpp

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Thu May 21 20:33:27 CEST 1998

On Thu, 21 May 1998, Ladislav Kostal wrote:

> Zdravim,
>
> Ako sa dopracujem k tomu, aby som po prihlaseni sa cez xdm na konzole
> dostal 16 bitove (alebo viac) farby ?
> 						lk
>
> Ozaj a vie niekto o nejakom manuale, tutoriale alebo guide o programovani
> v xview toolkite ?  Nikde nemozem nic najst :( . Vsade len odkazy na
> knihy. Velmi by mi to pomohlo, lebo to surne potrebujem. Vdaka za
> odpovede.

  Pokud mas 2.2.6-RELEASE, nebo alespon XF86 3.3.2 s nim dodavane, muzes
i pouzit klazuli "DefaultColorDepth 16" v XF86Config. Pokud to
konfigurujes pres XF86Setup, staci si vybrat "default color depth", nebo
si to dopsat rucne...

Section "Screen"
   Driver          "SVGA"
   Device          "Primary Card"
   Monitor         "Primary Monitor"
   DefaultColorDepth 16

Ale upozornuju, funguje to az od 3.3.2, 3.3.1 jeste zahlasi syntax error

   Ty dve jine zminovane moznosti take funguji, ten zasah do Xservers je
zcela v pohode, ta Alexova rada se zasahem do startx ti udela problemy,
az budes chtit pustit druha X-ka

(treba prikazem      startx -- :2

Protoze to tn :2 da az za implicitni -bpp 16, a bude to delat bordel.

Na druhou stranu, jak by Alex rekl, poustet druhy X-ka je prasarna,
kterou taky nikdo nepotrebuje ... a ja uz jsem mu tim jednou neco
sejmul.

					Vlada