xdm a 16bpp

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Fri May 22 09:04:14 CEST 1998

Zdravim,

Dakujem vsetkym za rady, uz to funguje :)
Ale zas iny problem, ktory nastal az ked som zacal pouzivat xdm :(
- ked si spustim xterm, neviem skade berie premennu path, lebo je v nej
  nieco ine nez tam mam (menej) ?

> Bohuzel, mam na stole kompletniho O`Reillyho. Nicmene by byl k
> nahlednuti (i kratkemu pujceni, pokud jsi v Praze).

Ak som tomu dobre rozumel :), tak nejaku taku knihu mate ?
Ak ano, staci mi len nazov a autor a hlavne, ci za to stoji.
Ked som pozeral na domacej stranke ora, uz tam tusim take nic nemali.
Vie mi niekto poradit, ktore vydavatelstva dokazu objednat taketo knihy zo
zahranicia a okolko je to asi predrazene ?
						lk