Pokus a dotaz

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Thu May 7 14:13:41 CEST 1998

On Thu, 7 May 1998, Cejka Rudolf wrote:

> Ale tu chybu nechapu. Ted jsem to zkousel, a funguje mi to.

Uz aj mne, neviem co to bolo - vtedy tam namiesto toho N pisalo tusim c
atd. Ale uz je to v poriadku a neviem v com bol problem. Tu sk lokalizaciu
som si uz urobil (len neviem kde je znak stupen (ako Celzia)).

Este som sa bavil s tymi videomodmi a ked som prepol na VGA_80x30 (co je
asi najkrajsi) a zapol som menu na monitore, ukazalo to frekvenciu 60 Hz -
nedalo by sa to nejak zvysit ?

Neviete nahodou o nejakych Adobe Type 1 fontoch v kodovani il2 - ale
profesionalnych (aj komercne distribuovanych) ? (pre X)

							lk