Pokus a dotaz

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Thu May 7 15:34:50 CEST 1998

> atd. Ale uz je to v poriadku a neviem v com bol problem. Tu sk lokalizaciu
> som si uz urobil (len neviem kde je znak stupen (ako Celzia)).

Myslite "degree" podle nazvoslovi od Abode? Tak ten ma nejspise decimalni
kod 176.

Mohl bych nekde ziskat zdrojovky? (Ja sam nemam ani zdrojovky ceske
lokalizace - jen ty binarky. O dekompilaci jsem se zatim nesnazil. Ale
pokud mate dekompilovanou i ceskou lokalizaci, muzete mi ji take prosim
poslat?)

> Este som sa bavil s tymi videomodmi a ked som prepol na VGA_80x30 (co je
> asi najkrajsi) a zapol som menu na monitore, ukazalo to frekvenciu 60 Hz -
> nedalo by sa to nejak zvysit ?

Tak nevim, ale mam takovy neprijemny pocit, ze jen a pouze zasahem do
/usr/src/sys/i386/isa/syscons.c do funkce set_mode()...
Myslim, ze je to vhodne na change-request. (Spolecne s vyznacovanim
bloku textu pomoci mysi.)

> Neviete nahodou o nejakych Adobe Type 1 fontoch v kodovani il2 - ale
> profesionalnych (aj komercne distribuovanych) ? (pre X)

To uz je horsi. Ale myslim si, ze pro X se dobre Type 1 fonty nehodi,
jelikoz rasterizer je dost slaby (jedna babka povidala...).
A free ISO-8859-2 fonty vam nestaci? (Jestli ne, pak na WWW jsem uz videl
nekolik fontovych stranek vcetne komercnich reklam. Ale ted si na zadnou
bohuzel nemohu vzpomenout - ale nasel bych to.)

Ja kvalitni (doufam) ceske Type 1 fonty pouzivam jen pro enscript & tisk na
laserce (mate-li koupeny nejaky legalni Unixovy OS nebo OS/2, mel byste
dostat i par ceskych Type 1 fontu k tomu).

A nebo si holt budete muset koupit Adobe Font Library za Kc 300 000,- :-)

Uz jsem take mluvil s panem Lampou ohledne mapchanu. Pry je jeste moc
surovy a nechce ho pustit na verejnost. Mam ale dovoleno vam rict ;-), ze to
muzete zkusit primo na neho. Chcete-li tedy opravdu mapchan pod FreeBSD,
napiste dopis na adresu
	lampa at dcse.fee.vutbr.cz
a uvidite. Ja sam jsem docela zvedav.

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic