Pokus a dotaz

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Thu May 7 12:29:21 CEST 1998

> Tusim som nasiel chybu v tych fontoch:
> Nefunguje "velke dlhe O" a "velke N s makcenom".
> V akom programe boli robene tie fonty (je tazke to opravit?)

Dlouho jsem prebiral, zkuste toto:
# fetch ftp://ftp.vse.cz/pub/.ccd4c/simtelnet/msdos/screen/fe10.zip
Nebo i neco jineho ze stejneho adresare.

Jeste me napada. Je jsem ty fonty asi zauuencodoval, aby se nelisily
od odstatnich. Proto pred jejich editaci je nejspis musite uudecodovat.

Ale tu chybu nechapu. Ted jsem to zkousel, a funguje mi to.
Opravdu vam rozumim? Tj. mate na mysli:
a) Stisknu mrtvou klavesu s carkou a hackem bez shiftu, potom klavesu "O"
   se shiftem. A objevi se mi velke O s carkou.
b) Stisknu mrtvou klavesu s carkou a hackem se shiftem, pomom klavesu "N"
   se shiftem. A objevi se mi velke N s hackem.
Zkousite to primo na textove konzoli (nejlepe v editoru vi nebo na prikazove
radce o niz vite, ze prijima lokalizovane znaky)? Ja ano. Jakou verzi FreeBSD
provozujete? Ja FreeBSD-current (coz samozrejme nedoporucuji, jen se snazim
najit rozdily mezi nami, proc mne to funguje a vam ne).

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic