Netscape 4.x

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Tue Nov 25 16:36:52 CET 1997

On 25-Nov-97 Martin Edlman wrote:
> Cau,

> jo mam FreeBSD 2.2.5 a NN 4.04 (predtim 4.03)

Ja 2.2.2 a 4.04.

> bezi Java, ...) proste nekdy neprekousne vysoky zatizeni. Nekdy taky
> spadne pri nacitani jisty stranky (treba 5 krat ze 6 pokusu). Nepovedlo se

Dej URL, pliiiz. Taky to zkusim.

> Taky je to mozna tim, ze neuvolnuje spravne pameti, protoze me obcas
> prijde, ze cim dyl bezi, tim se chova podivnejc - po jisty dobe (zalezi
> na intenzite surfovani) prestane na strankach zobrazovat obrazky a kdyz
> dam nacist tem obrazek zvlast, tak vypise "Netscape is out of memory. Try
> to close some application" nebo tak nejak. Potom je otazkou par kliknuti
> nez se NN zhrouti totalne.

Neni to sice moc systemove dobrej napad, ale zkus zvetsit limit datove
oblasti. Vypada to, ze to asi nemaji Netchcipaci moc dobre osetreny.

> Bezi to na masince Pentium 200, 64MB RAM, 2MB Diamond...
>
>                                                               Edas

Ja s tim teda nemam v podstate zadne problemy. Jestli mi to spadlo 2x za tu
dobu co to mam nainstalovany tak je to moc.

P90(na 100), 96MB, 2MB Mirage P-64, PA2000...

Jarda