Netscape

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Wed Nov 26 00:39:50 CET 1997

  Mam take popisovany problem - pri nacitani stranek s java appletem se
nic nedeje, na miste appletu zustane prazdne misto, prikaz "Show java
console" nefunguje, tedy se opet nic nedeje.

  Kdyz jsem zkoumal pricinu zavady, zjistil jsem nasledujici vlastnosti:

   Netscape (3.01), pousteny z meho home na mem FreeBSD 2.2.1, je-li
pusten na jiny X-server (tj. konkretne Linux Redhat 4.1), FUNGUJE. Tj.
vypada to, jak kdyby problem byl v konfiguraci meho X-serveru. Coz jsem
si i ted potvrdil tim, ze netscape pusteny ze Sunu i Siliconu ke me
blbne stejnym zpusobem.

   Dalsi fakt toto potvrzujici by bylo i to, ze z ssh jsem zjistil, ze
pri natazeni stranky s Appletem se otevira dalsi X-konekce.

   Ale nevim co s tim - zrejme musi byt neco v mem X-serveru, vim ze na
jinych FreeBSD to chodi bez problemu.
   X-server mam spousteny z xdm, ale kdyz jsem ho pustil pres startx,
chova se to stejne. I kdyz napriklad mxc (Midnight X Commander), se mi
spusti jen pro X spustenymi pres startx - pod xdm X okamzite exitne s
kodem 335.

	Ale nevim uz co testovat.

		Snad nekdo vymyslite co s tim.

			Cau Vlada

P.S.: Nemate nekdo zkusenosti z Appletalkem pod FreeBSD?

Podarilo se mi to nakonfigurovat tak, ze jine unixy me Macovsky videli,
ale Maci ne. A routovani appletalku mi tam delalo velice zahadne veci.