Netscape 4.x

Martin Edlman edlman at kolej.mff.cuni.cz
Tue Nov 25 07:45:59 CET 1997

Cau,

> No nic, jen jsem e chtel zeptat, jestli nekdo z vas beha FreeBSD 2.2.5 a
> chodi mu pod nim netscape.

jo mam FreeBSD 2.2.5 a NN 4.04 (predtim 4.03)

> Zkousel jsem verzi 3.01-3.05 nebo kolik a 4.0x a nechodi. teda brouzdat
> muzu, ale 3.0x verze mi nespusti java aplett a 4.0x na nem pada.

a pada jak? proste se jenom zhrouti a vypise do log/messages
"netsacpe exiting on signal 10" nebo nekdy "... signal 11"?

> Prosim nenarazil jste nekdo na ten problem?

to mi obcas taky spadne, kdyz je pocitac hodne zamestanej, a NN dela neco
velkyho (treba jich je pustenych 6, a kazdej neco natahuje, v nekterym
bezi Java, ...) proste nekdy neprekousne vysoky zatizeni. Nekdy taky
spadne pri nacitani jisty stranky (treba 5 krat ze 6 pokusu). Nepovedlo se
mi zjitit presny podminky, ale ma proste mouchy - ten jeho mailer se obcas
taky chova divne.
Taky je to mozna tim, ze neuvolnuje spravne pameti, protoze me obcas
prijde, ze cim dyl bezi, tim se chova podivnejc - po jisty dobe (zalezi
na intenzite surfovani) prestane na strankach zobrazovat obrazky a kdyz
dam nacist tem obrazek zvlast, tak vypise "Netscape is out of memory. Try
to close some application" nebo tak nejak. Potom je otazkou par kliknuti
nez se NN zhrouti totalne.
Jinak jsem s tim, az na obsasnej pad (tak jednou za dva dny) spokojenej.
stahnul jsem to normalne od Netscape z FTP, rozbalil v nejakym temporaci a
pustil instalacni skript (install nebo nsinstall, ted nevim). Vsechno
probehlo v poradku, vsechno funguje (obcas), i Java. (Az na vyse uvedeny
pripady ... :-( )
Bezi to na masince Pentium 200, 64MB RAM, 2MB Diamond...

								Edas

Martin Edlman, A818, VSK 17. listopadu, Patkova 3, Praha 8, 182 00
+420/2/855 10 40-9, ext. 692, edlman at mail.kolej.mff.cuni.cz
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~edlman/