FreeBSD a stabilita

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Mon Sep 29 11:50:28 CEST 1997

> Jasne. Jen sem prosimte nemis cesky. Kdo to ma cist?
No, chapu ze s cestinou na tom nejsem nejlepe, no, ja se budu snazit;)

> Moc obecne. Na cem to tuhne? Co takhel poslat sem co ti pise do logu? > Vetsinou
> to delaji i hardwarove problemy. Jak je na tom misto na discich?
Na discich mam 2 GB zabrane tak z 40% takze tam problem neni

> To se nedivim. Nicmene o zednem bagu takovehoto rozsahu neni nic 	> hlaseno. Pripoj
> sem taky konfiguraci
Konfigurace je AMD K5P-100 disky 1,2GB coner a 1,7GB Seagate oba na IDE
Deska vcelku neznama, ale na intel triton chipset.
Jinak mam jeste SB16
Sitovou kartu mam 3com z rady 3c59x (PCI)
a grafiku mam Matrox Mistique

Jinak Xserver mi netuhne ale konci pry na signal 11. To udela
nekolikrat, V podstate to vypada, jako kdyby se mi nerozebehnul Windows
Manager. to se nekolikrat opakuje a pak uz to vsechno bezi OK.
Jo ted jsem v dmesg objevil jeden radek.
--->>>>> pid 163 (XF86_SVGA), uid 0: exited on signal 6

A to prepisovani rc.conf je takove podezrele. Proste mi najednou nabehne
pocitac budto do stavu, ze nejde vubec na sit a hlasi se jako nejaky
jiny pocitac jmenem od "a" a nebo je vsechno v pohode, az na nejake
zpravy co mi popisou nekolik obrazovek (jsou to zpravy od daemonu co ze
maji za parametry a tak) vztahujici se ke spoustenym programum prave v
rc.conf.
Jinak novy rc.conf je 2x vetsi nez ten stary a ten stary mam v
/etc/rc.conf/previous
Takze staci prekopirovat zpet ten previous a jsem v pohode. Ale je mi to
stejne divny.

Nejake vypisy z logu (a tedy i vypisy jadra vypovidajici o konfiguraci
ti poslu zvlast, nebudu to rozesilat vsem.

Andilek