FreeBSD a stabilita

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Mon Sep 29 11:27:38 CEST 1997

Ahoj,

On Mon, 29 Sep 1997, Ondra Koutek wrote:

> Prosím prosím pomozte...

Jasne. Jen sem prosimte nemis cesky. Kdo to ma cist?

> Stabilita mého FreeBSD serveru je najednou nìjaká vachrlatá.
> Nejen, ¾e mi Xserver odmítá startovat a padá, a nastartuje tøebas a¾ na
> popáté, ale èas od èasu mi nìjaký proces pøepí¹e rc.conf a pak mám
> starosti korektnì nabootovat.

Moc obecne. Na cem to tuhne? Co takhel poslat sem co ti pise do logu? Vetsinou
to delaji i hardwarove problemy. Jak je na tom misto na discich?
Moc otazek a tim i zdroju problemu.

> Jo jinak systém jsem reinstaloval minulý týden proto¾e to dìlalo toté¾.
> A opravdu se mi nechce znovu poka¾dé po týdnu reinstalovat celý systém
> poøád dokoleèka.

To se nedivim. Nicmene o zednem bagu takovehoto rozsahu neni nic hlaseno. Pripoj
sem taky konficuraci.

> Mimochodem na stejném hardware mi linux stabilnì bì¾el pod stejnými
> aplikacemi cirka rok skorem nepøetr¾itì.

Zajimavy argument. Preneseme se dale a hledejme problem.

							Jirka