FreeBSD a stabilita

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Mon Sep 29 15:41:35 CEST 1997

On 29-Sep-97 Ondra Koutek wrote:

> Konfigurace je AMD K5P-100 disky 1,2GB coner a 1,7GB Seagate oba na IDE
> Deska vcelku neznama, ale na intel triton chipset.
> Jinak mam jeste SB16
> Sitovou kartu mam 3com z rady 3c59x (PCI)
> a grafiku mam Matrox Mistique

Psal jsi, ze "stabilita je najednou nejaka vachrlata..." Co to znamena
"najednou"? Pokus vzpomenout jestli to zacalo zlobit opravdu najednou nebo to
bylo postupne. A pokud to bylo najednou tak si vzpomen jestli jsi s necim
neexperimentoval (instalace nejakeho SW, nebo novy HW.. apd)

> A to prepisovani rc.conf je takove podezrele. Proste mi najednou nabehne
> pocitac budto do stavu, ze nejde vubec na sit a hlasi se jako nejaky
> jiny pocitac jmenem od "a" a nebo je vsechno v pohode, az na nejake
> zpravy co mi popisou nekolik obrazovek (jsou to zpravy od daemonu co ze
> maji za parametry a tak) vztahujici se ke spoustenym programum prave v
> rc.conf.
> Jinak novy rc.conf je 2x vetsi nez ten stary a ten stary mam v
> /etc/rc.conf/previous
> Takze staci prekopirovat zpet ten previous a jsem v pohode. Ale je mi to
> [...]

Je to prepisovani nejake pravidelne? Napr. vzdy po spusteni X apd. Zkontroluj
si vse co se ti pousti pri bootu a nezapomen na cron a at. Pokud si vzpominam
nedavno jsi experimentoval s web serverem, ne? Uz nevim co to bylo, ale zkus
ho vyhodit. A vubec si projdi vsechny logy ne jen dmesg.

> Nejake vypisy z logu (a tedy i vypisy jadra vypovidajici o konfiguraci
> ti poslu zvlast, nebudu to rozesilat vsem.
>
> Andilek

Doporucuji to chovani hodne dobre pozorovat a zkusit prijit aspon na to, pri
jake kombinaci spousteni aplikaci to co nejpravdepodobneji spadne.

E-Mail: Jaroslav Klaus <J.Klaus at sh.cvut.cz>
Date: 29-Sep-97
Time: 15:41:37

This message was sent by XFMail