UMAX U-Box

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sun Apr 23 13:08:54 CEST 2023

...>>>

> OK, takže zdá se, že nějaká cesta vede, to se hodí.
>
> Nevyplatilo, ale nemám aktuálně žádný vhodný virtuál, Nemám ani vhodný
> hosting, který bych jen tak volně rozšířil a časem na to budu muset asi
> složit i další aplikace, jako je mail a podobně.

Tak jsem dnes konečně rozbalil krabičku s počítačem. instalace z výchozí
13.2 RELEASE dopadla lépe, než jsem čekal. Trochu mne překvapil
ventilátor, nečekal jsem, ře bude stále běžet "na plno", musím se
podívat na nějaké tlumení.

Ještě by mne zajímalo, co jsou ty <unknown card> na iicbus0.

dmesg k nalezení:
http://www.fucik.name/dmsg_ubox.txt