tisk stranky se vzdy zasekne pred koncem

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Oct 14 12:09:27 CEST 2022

On 12/10/2022 19:27, Jindrich Fucik wrote:
> Ahoj,
>
> Můj odhad takhle od boku - nemáš někde nějaký buffer? To by se ti na
> začátku dalšího tisku "dotiskla".
> Druhá možnost je ten reset, který proběhne dříve, než se dokončí tisk.

Nevim, kde by se nejaky takovy buffer dal nastavit. Kazdopadne kdyz se
to zasekne a dam tisknout dalsi stranku, tak tiskarna se ani nepohne,
nedotiskne predchozi stranku, nezacne tisknout novou stranku.

Spis si tak rikam, jak / kde tomu CUPS vysvetlit, ze ma pouzivat
/dev/unlpt0 a ne /dev/ulpt0 - aspon abych to vyzkousel, jestli se neco
zmenilo, nebo ne?
Nikde v konfiguraci CUPS takove nastaveni nevidim. Pres webove rozhrani
je tam tiskarna pridana jako usb://HP/DESKJET%20710C   Nikde zadna
zminka o /dev/

Mirek