root on zfs - pri bootu musim rucne zadat /boot/loader

Jan Jurák yan.jurak at gmail.com
Tue Aug 9 21:59:13 CEST 2022

je to tak ten switch na openzfs probehl, ja u takle vitalnich komponent
spoleham na delivery v kuse kernel/modul a tam by problem byt
nemel...ackoli mam za sebou i freebsd-update fetch/update, ktery znicil
prave jedny binarku a byla to /usr/sbin/sshd...pri dostatecne smule se neda
vyloucit asi nic. ten rebuild mi prijde jako dobry napad, kdyby to
nezabralo asi by se dalo bootnout 13ku z cd a zdb problematickeho zpoolu,
ale moc sanci v tom nevidim, neb se stalo s update. Ale co bych teda asi
fakt nedelal pokud je backup toho systemu jsou ty navrhovane upgrade
zpoolu, vlastne proto pisu...

Many Regards
Jan Jurák