mountroot nenajde zpool

Marek Soudny soumar at soudny.net
Thu Jun 23 08:46:23 CEST 2022

Ahoj,

On 6/22/22 23:05, Dan Lukes wrote:

> No, a je prazdnej i v tech chvilich, kdy to nabootovat umi ?

Tak to pocitam, ze neni, kdyz ten device najde. Zapnu verbose boot a
podivam se. Ty dnesni pocitace ty hlasky vypisujou docela rychle, ze to
neumim pouhym okem odchytnout ;)

vfs.root_mount_always_wait=1 jsem nastavil vcera, dneska notas
nabootoval normalne, coz ale nemusi vubec nic znamenat.

Jinak ohledne "mountroot - loader vs. kernel" se omlouvam. Ja jsem rad,
ze si rozbeham par zakladnich veci, a jeste se ucim, tak obcas napisu
blbost..

Dekuju a dam vedet az budu mit nejaky update, nicmene co jsem hledal,
tak nejsem jedinej s timhle problemem.

Marek