Nahodne zabijeni procesu apache

Martin Bily mbily at mbily.eu
Mon Apr 11 19:03:30 CEST 2022

Dobrý den,
> stava se mi, ze na serverech s FreeBSD 12.3 mi system zabiji procesy
> apache a apache je neumi znovu vytvorit. Parkrat se mi stalo, ze
> system postupne zabil vsechny procesy apache (hlavni proces pod root
> nezabil) a tedy apache takovy bezel, ale nebyl zadny proces co by mohl
> vzit/zpracovat pozadavky a web byl nedostupny. V logu pri zapnutem
> debug mi to zadnou poradnou hlasku nevygeneruje. Nestava se mi to
> pouze na jednom serveru, ale na vsech serverech pod FreeBSD s Apache,
> jenom mi to pripadne vypisuje jiny kill kod (10 a 11). Muzete me
> [...]

konkrétně s tímto problémem jsem se nepotkal. Než se hned pouštět do
debugování vícevláknových procesů, tak já osobně jako stará konzerva
bych při pátrání po příčině asi nejprve udělal krok stranou či zpět. Tím
myslím zkusit snad méně choulostivou konfiguraci s klasickým mpm prefork
modulem a jednovláknovými procesy. Asi na nějakém méně zatíženém serveru.

S pozdravem,

    Martin Bílý