Ako v roku 2022 na FreeBSD napalit CD z ISO?

Marek Soudny soumar at soudny.net
Fri Jan 21 08:27:17 CET 2022

Ahoj,
> Vďaka za odporučenie, ale moc som si nepomohol.
>
> ISO inštalačky FreeBSD R 13.0 je väčšie ako moje najväčšie CD médium.
> Čiže dokážem nápaliť len ISO bootonly a s nim bootnuť, respektíve
> bootnut zo inštalačky starej verzie FreeBSD pod R 10.0.
No hele, ptal ses, cim se daj palit cd/dvd, ne jak vecpat dvd iso na cd :)

Monosti mas nekolik. Bootovat z usb, coz teda asi nejde, jinak bys
neresil cd/dvd, zmensit image, jak psal Dan, vypalit na dvd, jak psal
Dan, nebo vypalit jenom boot only iso a instalovat ze site. Jelikoz jsi
tuhle moznost uz zminil, asi to taky neni uplne realna moznost. Co teda
mit instalaci i na usb, mountnout ho, a jako zdroj instalace das url
file:///path/to/usb/ ? Nevim jestli tohle bude fungovat, nikdy jse mto
nezkousel. CO ale fungovat bude je manualni instalace. Z boot only cd
pujdes do console, pripravis si disk a manualne rozbalis kernel, base a
vsechno co potrebujes z usb, ktery si predtim mountnes.

Good luck!
Marek