Ako v roku 2022 na FreeBSD napalit CD z ISO?

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Thu Jan 20 23:51:34 CET 2022

Vďaka za odporučenie, ale moc som si nepomohol.

ISO inštalačky FreeBSD R 13.0 je väčšie ako moje najväčšie CD médium.
Čiže dokážem nápaliť len ISO bootonly a s nim bootnuť, respektíve
bootnut zo inštalačky starej verzie FreeBSD pod R 10.0.

Teraz po bootnutí sa snažím povedať mu, aby ďalej išiel z USB
inštalačky. Zatiaľ bezvýsledne.

Má niekto odskúšaný postup ako rebootnut z USB ak bios boot s USB
nepodporuje, ale zvláda bootnut FreeBSD z CD?

Jozef

Dňa 20. 1. 2022 o 7:37 Marek Soudny napísal(a):