Antivirus pro FreeBSD

Čiernik Tomáš tomas at ciernik.sk
Thu Dec 2 15:42:20 CET 2021

Ahoj,

možno zbytočná informácia (neviem prečo si sa naštval na ClamAV), ale
používam ten a doň dodatočne sťahované AV vzorky z
https://www.securiteinfo.com/

Len jedno upozornenie, súčasťou vzoriek sú aj antispam pravidlá, niekomu
by to nemuselo vyhovovať. Ale nie je problém, stačí predmetné vzorky
nesťahovať.

Tomáš.

Dňa 1. 12. 2021 o 19:48 Ivo Hazmuk napísal(a):