Antivirus pro FreeBSD

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Thu Dec 2 10:24:45 CET 2021

Otázka je čo ma ten antivírus na FreeBSD robiť?

Má skenovať prostredie FreeBSD na Ransomware?
Má skenovať obsah doručovanej posty?
Má skenovať obsah zdieľaných diskov s windows?
Má skenovať všetko a pre tvorcu antivírus posielať zaujímavé dáta do
jeho cloudu?

Ja som pod windowsom musel vypnúť antivírus, lebo bol rozšírený o
phishing, ktorý číta aj textové súbory a ak tam najde konkrétne URL
(jeho charakteristickú časť) tak zmaže celý súbor.

Takto mi zmazal pripravovaný článok o phishingu, v ktorom som písal ako
rozlíšiť skutočné URL banky od falošného.

Jozef

Dňa 1. 12. 2021 o 22:12 Ivo Hazmuk napísal(a):

>>> I.