Antivirus pro FreeBSD

Ivo Hazmuk ivo at cis.vutbr.cz
Wed Dec 1 19:48:12 CET 2021

Ahoj,

tak jsem se naštval na ClamAV a začal se znovu rozhlížet po antiviru pro
FreeBSD. Jenže od posledního hledání vhodného řešení se situace změnila
a jediný AV, který jsem pro FreeBSD našel je ruský Dr.Web.

Shrnu, co vím.
- RAV byl před lety koupen Microsoftem a skončil.
- ESET podporuje pouze Linux a je otázka, jestli všechny distribuce.
- Na webu Bitdefenderu jsem nic relevantního nenašel, poslední zmínku k
dnes neexistujícím portu security/bdc je z roku 2015.
- ClamAV nějak funguje, ale přestávám mu věřit.
- McAffee - už FreeBSD podle všeho nepodporuje.
- Dr.Web - by měl FreeBSD podporovat, chci ho vyzkoušet.

Používáte někdo AV program na FreeBSD a pokud ano, jaký?

Díky
I.